Ne vesződjön a székhelyszolgálat adminisztrációjával!

Mi levesszük a válláról ezeket a terheket, és az ügyintézést

Tel: +36 (20) 666 4433

Professzionális székhelyszolgálat

Kerülje el a kellemetlenségeket

Ha már sokszor került kellemetlen helyzetbe a szolgáltatók, partnerek előtt, mert postai küldeményeit nem kapta meg, vagy megkímélné magát attól, hogy a hivatalos szervek egy esetleges ellenőrzés miatt váratlanul felkeressék otthonában, segítünk!

Küldemények

A székhelyre érkező küldeményeket még aznap, de legkésőbb a kézbesítést követő munkanapon e-mailben továbbítjuk, a könyvelésre vonatkozó küldemények pedig a cégreferens könyvelő részére átadásra kerülnek.

Iratok átvétele

A Megbízó kérésére – amennyiben nem a Megbízó jár el, úgy a meghatalmazás ellenében – postai úton érkezett iratokat átadás-átvételi jegyzőkönyv aláírásával nyitvatartási időben előre egyeztetett időpontban átadjuk.

Megbízó képviselete

A Megbízót egy esetleges székhelyszolgáltatás ellenőrzéskor képviseljük. Ehhez a elegendő biztosítani részünkre a szerződéskötés létrejöttekor az aktuális cégiratokat, illetve a változásokról a módosító iratokat, továbbá a küldemények átvételéhez szükséges postai meghatalmazást.

Minimális ügyintézési idő

A székhelyszolgáltatás létrehozása csak pár lépés: a Megbízónak az általunk aláírt székhelyhasználati nyilatkozatot el kell küldenie a megbízott ügyvédnek, aki továbbítja ezt a Cégbíróság felé, így a székhely bejegyzésre kerül.

Székhelyszolgálat indítása

A megbízási szerződés, valamint a postai küldemények átvételéhez szükséges postai meghatalmazás mindkét fél által aláírásra kerül, a cégtábla kihelyezéséről gondoskodunk, a székhelyszolgáltatás tényét bejelentjük a NAV felé.

Nehezen látja át a könyvelését?

Az Ön nyelvén beszélünk

Nem kommunikálunk bonyolult könyvelői szakzsargonokban. Az Ön és cége számára előnyösebb könyvelési lehetőségeket, megszüntetendő problémaforrásokat érthetően adjuk át, így mindig magabiztos, megfontolt döntést hozhat.

Mi történik a kapcsolatfelvétel után?

98%-os ügyfélelégedettség

Könyvelőirodánkat 1996-ban alapítottuk, családi vállalkozásnként. Az azóta eltelt több, mint két és fél évtized erőfeszítéseit tükrözi, hogy ügyfélelégedettségi felmérésünk alapján ügyfeleink 98%-a tökéletesen elégedett a munkánkkal.

40

fős könyvelői iroda

100 %

-ban digitalizált folyamat

100

könyvelt cég éventeta

Mindig időben kezelik küldeményeit?

Tudja biztos kezekben székhelyszolgáltatását!

Könyvelő csapatunk rendszeres pénzügyi és adóügyi képzése mellett irodánk  széleskörű szakértelmét dedikált könyvelés szakmai vezetőnek, és adóügyi főosztályunk vezetőjének köszönhetjük. Munkánk folyamatos minőségét pedig saját belső ellenőrünk garantálja! 

Legújabb cikkeink

Szolgáltatások

Könyvelés
Segítünk az ÁFA visszaigénylésben
Javítjuk a hitelképességét
NAV előtti képviselet
Adóellenőrzés management
Bérszámfejtés
Cégalapítás
Alacsony cégkozkázati besorolás

Cégeknek

Online webshop üzemeltetőknek
Tervezőirodáknak
Építőipari cégeknek
IT cégeknek
Kereskedelem

Bemutatkozás

Küldetésünk
Találkozz velünk
Partnereink
Hogyan dolgozunk?
Dolgozz nálunk!